Case study – TK Xiaomi MiPad, žhavé zboží, termín: „zítra“

Pro našeho klienta, společnost Lion Mobile s.r.o., jsme v červenci realizovali tiskovou konferenci u příležitosti uvedení tabletu Xiaomi MiPad na český trh. Z důvodu komunikačních a logistických problémů a prodlev na straně čínského výrobce jsme nemohli naplánovat datum tiskové konference s dostatečným předstihem. Byli jsme tak nuceni uspořádat konferenci v šibeničním termínu 24 hodin.

Není docela obvyklé pořádat tiskové konference v období letních prázdnin a nemálo marketingových specialistů se tomuto úkolu vyhýbá jako čert kříži. Novinář na dovolené, okurková sezóna, horko a dusno jsou časté argumenty, které většinou myšlenku na „event“ v tomto termínu pohřbí. Přesto jsme měli jasno. Během dvou hodin jsme připravili podklady, oslovili pár restaurací se zajímavými prostory, naplánovali program, rozeslali pozvánky novinářům a „nabriefovali“ klienta. Po obědě (asi si říkáte: „Máte pár hodin na přípravu tiskové konference a jdete si na oběd?!“) nás v mejlu čekalo několik zpráv od novinářů s potvrzením účasti, omluvou a posteskem, že nemohou přijít „protože…“. Po telefonických kontaktech se konečný počet potvrzených novinářů ustálil na osmnácti.

Účast: 15 novinářů ze 12 redakcí.

Závěr: Jde to a jde to a jde to. :-)